Parková dráha Olympia Brno
• provoz s obecenstvem •
1. provozní etapa

Provozní dny bez technického zázemí vždy znamenají obrovskou práci spojenou s vytažením modelů a příslušenství ze skladu a převážení na trať. Po ukončení provozu to stejné, ale samozřejmě obráceně. Do vybudování centrálního nádraží se všemi objekty to nebude o mnoho jiné.
Prvním ulehčením bylo dokončení hlavní trati po hranici budoucího centrálního nádraží. Navážení materiálu se mohlo uskutečnit již od podjezdu asfaltové dráhy.

Provozní víkend 29. a 30. 5. 2010


Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Zázemí pro roztápění parních lokomotiv zůstává v prostoru nácestného nádraží. Zde zůstává nářadí, pohonné hmoty, zahradní nábytek pro odpočinek, popřípadě proviant na občerstvení posádek. Odtud vyjíždějí osobní vlaky k provozovanému úseku smyčka – Amfiteátr.


Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Nákladní vlak je využíván pro návoz vody a dalších potřebných věcí pro zbrojení lokomotiv na výhybnu Amfiteátr.


Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 
Foto © Roman Šiler.

Výhybna Amfiteátr, respektive její dlážděné nástupiště je v obležení svezeníchtivých.


Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 
Foto © Roman Šiler.

Vlaky vyrážejí na trať v krátkých intervalech – jízdní doba malého okruhu je zhruba pět minut.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 
Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 
Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 
Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Roman Šiler.

Foto © Roman Šiler.
 

Foto © Jan Píšala

Foto © Jan Píšala.

Foto © Jan Píšala.
 

Počasí nebylo zcela stálé. Velkým zážitkem byla průtrž mračen, která sice byla (naštěstí) relativně krátká, ale rozhodně »výživná«. Obdivuhodné je, že se našel fotograf, který nelenil do nepohody vytáhnout přístroj a zachytit tak lehce dramatickou situaci, kdy posádky parních vlaků cítily, že bez cestujících jim teče do bot...

Foto © Jan Píšala.

Den na baterky

Jeden provozní den (13. 6. 2010) jsme vyzkoušeli pouze s bateriovými lokomotivami. Tím odpadlo vytvážení zázemí pro parní lokomotivy. Manipulace s modely i s věcmi byla výrazně zjednodušena. To podstatně ušetřilo naše síly.

Foto © Martin Šiler.

Foto © Martin Šiler.

Foto © Martin Šiler.

Foto © Martin Šiler.
 

Foto © Martin Šiler.

Foto © Martin Šiler.

Foto © Martin Šiler.
 

Provozní víkend 26. a 27. 6. 2010



 

logo
logo
logo
TOPlist << ZPĚT
MAPA STRÁNEK PRO SNAZŠÍ ORIENTACI
Firma založena 1994 | DRAH-servis spol. s r. o. | Úlehle 1 | 621 00 | Brno
info@drah-servis.cz | tel.: +420 602 721 272 | fax: +420 541 218 918
Počítadlo přístupů :